Bytte og retur

ALL BYTTE OG RETUR MÅ MELDES FRA OM INNEN 14. DAGER ETTER MOTTATT ORDRE.

Ble ikke varen helt som du tenkte eller kanskje fargen ble feil? Følg stegene under for å bytte eller returnere en vare til oss.

Varen/varene må returneres i samme stand som de ble mottatt. Pakk pakken godt inn før du returnerer den til oss. Dersom emballasjen vi sendte pakken din i kan brukes. bruk gjerne denne. 

Ønsker du å returnere - fyll ut angrerettskjemaet og ta kontakt med oss på mail (post@nordicbathroom.no). Vi sender deg så en returkode hvor du selv kan bestille adresselapp, du vil så få tilgang på en QR-kode som du kan ta med til Postkontor eller Post i Butikk for å skrive ut adresselapp. Du kan også skrive ut denne adresselappen hjemme om du har en printer. Når vi mottar pakken returneres pengene til din konto. Kostnadene ved retur (79,-/99,-) trekkes fra returbeløpet. Opprinnelig fraktbeløp returneres ikke.

Ønsker du å bytte - ta kontakt med oss på mail, post@nordicbathroom.no, og fortell hva du vil bytte til. Du vil motta en returlapp for varen/varene du ønsker å bytte. Dersom du har penger til gode etter bytte vil de tilbakebetales til deg når vi har mottatt returen. Er den nye varen/varene dyrere en varen du returnerer sender vi et vippskrav eller en faktura til deg. Kostnadene ved retur (79,-/99,-) trekkes fra returbeløpet. Opprinnelig fraktbeløp returneres ikke. Ny frakt avtales med deg.

VIKTIG! For at vi skal kunne betale ut beløpet ved bytte og retur må varen være hel, ikke ha merker, skraper eller lukt. Emballasjen må være hel og pen.                                                  Varen/varene må returneres i samme stand som de ble mottatt. 

Tilbakebetaling av penger - Faktura:

RIVERTY/ AFTERPAY er vår leverandør av fakturatjenester. Velg faktura - kjøp nå og betal senere. 

  • Vi krediterer beløpet og dette blir registrert hos Riverty/Afterpay. 
  • Riverty/Afterpay sender deg en e-post for å få ditt kontonummer. OBS! Sjekk søppelposten om du ikke mottar mail. 
  • TIPS! Ta selv kontakt med Riverty/Afterpay. Telefon: 22 87 89 30
  • Logg inn med Bank-ID her: https://my.riverty.com/no-no  

Reklamasjon:                                                                                                                                                                                                                                    Det er viktig at du melder fra raskt dersom du har mottatt feil vare, feil farge eller om det er noe feil med din vare. 

MELD FRA SENEST 14 DAGER ETTER DU HAR MOTTATT DIN ORDRE.

Feil ved levering - Dersom du har mottatt en vare som ikke oppleves som beskrevet eller har mottatt feil produkt, må du ta kontakt på mail, post@nordicbathroom.no.

Legg ved forklarende bilder.  Når vi mottar din mail kommer vi tilbake med svar og avtaler sammen  hvordan dette løses. 

Reklamasjon - Melding om feil på produktet må meldes fra innen rimelig tid fra du oppdaget feilen. 

Feil under garantitiden


Det er fem års reklamasjonsfrist på de fleste kjøp. Forbruksvarer og andre varer med kort holdbarhet har to års klagefrist.

Du kan som hovedregel ikke klage på vanlig slitasje. 

Dersom varen eller varemerket har egen garanti er det mulighet for å klage selv om reklamasjonsfristen er ute. 

Ta kontakt med oss på mail, post@nordicbathroom.no, og beskriv din problemstilling. Legg ved bilder. Kundeservice vil gi deg svar angående din reklamasjon og informere om hvordan forløpet blir med din reklamasjon. Ofte må leverandøren av produktet kontaktes for å avklare dette. 

Meny