Trykk for flere produkter.
Ingen produkter ble funnet.

Retur og reklamasjon

ALL BYTTE OG RETUR MÅ MELDES FRA OM INNEN 14. DAGER ETTER MOTTATT PAKKE.

Bytte og retur


Ble ikke varen helt som du tenkte eller kanskje farge ble feil? Følg stegende under for å bytte eller returnere en vare til oss.

  • Fyll ut returskjemaet som fulgte med i pakken din.

  • Ønsker du å returnere - kryss av dette på skjemaet og ta kontakt med oss for å motta returlapp på, post@nordicbathroom.no. Når vi mottar pakken returneres pengene til din konto. 

  • Ønsker du å bytte - ta kontakt med oss på mail, post@nordicbathroom.no, og fortell hva du vil bytte til og motta returlapp for varen du ønsker å bytte. Om du har penger til gode etter bytte returneres de til de konto når vi mottar pakken. Er den nye varen/varene dyrere en varen du returnerer sender vi et vippskrav eller en faktura til deg. 

  • Legg skjemaet i pakken du skal bytte/returnere. Pakk pakken godt inn før du returnerer den til oss. Om emballasjen vi sendte pakken din i kan brukes, ta gjerne den. Ta deretter på returlappen på pakken.
     
  • VIKTIG! For at vi skal kunne betale ut hele beløpet ved bytte og retur må varen være hel, ikke ha merker, skraper eller lukt.

    Tilbakebetaling av penger - Faktura:

    AFTERPAY er vår leverandør av fakturatjenester. Velg faktura - kjøp nå og betal senere. 

    • Vi krediterer beløpet og dette blir registrert ho Afterpay. 
    • Afterpay sender deg en e-post for å få ditt kontonummer. OBS! Sjekk søppelposten om du ikke mottar mail. 
    • TIPS! Ta selv kontakt med Afterpay. Telefon: 22 87 89 30
    • Logg inn med Bank-ID her: https://www.myafterpay.com/no-no/support/faq?type=contact 


    Reklamasjon


    Det er viktig at du melder fra raskt om det er noe feil med din vare, du har mottatt feil vare eller feil farge.  MELD FRA SENEST 14 DAGER ETTER DU HAR MOTTATT PAKKEN.

    •  Feil ved leveranse

    Har du mottatt en vare som ikke virker som beskrevet eller du har mottatt feil produkt ta kontakt på mail, post@nordicbathroom.no. Legg ved forklarende bilder.  Når vi mottar din mail kommer vi tilbake med svar og instruksjoner på hvordan varen skal returneres/byttes. 

    •  Reklamasjon

    Melding om feil på produktet må meldes innen rimelig tid fra du oppdaget feilen. 

    Feil under garantitiden


    Det er fem års reklamasjonsfrist på de fleste de fleste kjøpe. Forbruksvarer og andre varer med kort holdbarhet har to års klagefrist. Du kan som hovedregel ikke klage på vanlig slitasje. 

    Dersom varen eller varemerket har en engen garanti kan det hende du kan klage selv om reklamasjonsfristen er ute. 

    Ta kontakt med oss på mail, mail@nordicbathroom.no, og beskriv din problemstilling. Legg ved bilder. Kundeservice vil gi deg svar om din reklamasjon og informere om hvordan forløpet blir med din reklamasjon. Ofte må leverandøren av produktet kontaktes for å avklare dette. 

    Meny